skip to Main Content
085 782 5578 contact
  • Gratis verzenden NL+BE
  • Voor 16.00u besteld, morgen in huis
  • Topkwaliteit messen
  • Chatservice

Klantenservice

Klantenservice

Voor vragen en advies kunt u onze klantenservice doordeweeks van 08.00-18.00 bereiken of u kunt ons een bericht achter laten en dan beantwoorden wij u zo spoedig mogelijk.

E-mail:     info@robotmaaier-mesjes.nl
Telefoon:     085-7825578

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Robotmaaier-mesjes.nl (onderdeel van VDR-IT BV)
Protonenlaan 4B (Industrieterrein Loopkant)
5405 NE  Uden
E-mail:     info@robotmaaier-mesjes.nl
Telefoon:     085-7825578

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 5 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (robotmaaier-mesjes.nl) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).